سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر پیشنهادی اقتصاد فردی تحصیلکرد در حوزه اقتصادی است

پوردهقان از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

مصطفی پوردهقان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون با عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: آقای همتی گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و سیاست‌های پولی و مالی فعلی را مطرح کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس بیان کرد: همچنین در ادامه وزیر پیشنهادی اقتصاد به ارائه گزارشی از موضوعات اقتصادی که باید اصلاح شود پرداخت.

وی با اشاره به صحبت‌های اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این نشست، اضافه کرد: اعضای کمیسیون بیان کردند که وزیر اقتصاد به یک تیم اقتصادی هماهنگ از جمله بانک مرکزی، وزارتخانه‌های نیرو، تعاون و… نیاز دارد، آیا تیم اقتصادی دولت هماهنگ است؟ آیا سیاست‌های پولی و مالی با یکدیگر هماهنگ است؟ در صورتی که این هماهنگی وجود نداشته باشد مردم آسیب می‌بینند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: همچنین اعضای کمیسیون بیان کردند، شما زمانیکه رییس بانک مرکزی بودید در سیاست‌هایی پولی عملکردی داشتید، چه دفاعی نسبت به این سیاست‌ها دارید؟ که ایشان شرایط کشور را دلیلی برای اخذ این سیاست‌ها برشمرد.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی فردی با سواد و تحصیلکرد در حوزه اقتصادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.