سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت به دنیای «داستان اسباب‌بازی»؛ جزئیاتی جدید از قسمت پنجم انیمیشن محبوب پیکسار

کمپانی دیزنی از ساخت قسمت پنجم انیمیشن موفق «داستان اسباب‌بازی» به کارگردانی اندرو استانتون خبر داد.

کمپانی دیزنی در رویداد دی‌۲۳ که هر دوسال یک‌بار برگزار می‌شود و در آن جدیدترین اخبار از فیلم‌ها، پروژه‌ها و محصولات سینمایی ارائه می‌شود، از ساخت قسمت پنجم انیمیشن موفق «داستان اسباب‌بازی» به کارگردانی اندرو استانتون خبر داد.

بر اساس اطلاعات جدید، «داستان اسباب‌بازی ۵» بر روی این موضوع تمرکز دارد که چه اتفاقی برای کودکان می‌افتد وقتی که به وسایل الکترونیکی علاقه‌مند می‌شوند.

استانتون که کارگردانی آثاری، چون «زندگی یک حشره»، «در جستجوی نمو»، «وال-ای» و «در جستجوی دوری» را بر عهده داشته و همچنین در تمام فیلمنامه‌های «داستان اسباب‌بازی» مشارکت داشته، برای نخستین بار به عنوان کارگردان با این مجموعه همکاری خواهد کرد.

با موفقیت «درون و بیرون ۲» در گیشه‌های تابستان، دیزنی و پیکسار با تمام توان در مسیر ساخت دنباله‌های جدید حرکت می‌کنند. قدم بعدی در این مسیر، بازگشت به دنیای «داستان اسباب‌بازی» است؛ اثری که دنیای انیمیشن را به شکلی تازه بازتعریف کرد.

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، در اوایل سال ۲۰۲۳ خبر آغاز ساخت قسمت پنجم از «داستان اسباب‌بازی» را اعلام کرد و گفت این انیمیشن محبوب در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. 

همزمان با اعلام این خبر، تیم آلن، صداپیشه شخصیت «باز لایت‌یر»، نیز از طریق پلتفرم ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که بار دیگر در این نقش صداپیشگی خواهد کرد.

«داستان اسباب‌بازی ۴»، با بیش از ۱ میلیارد دلار فروش در گیشه جهانی، بزرگترین موفقیت مالی این سری فیلم‌ها را به خود اختصاص داد و همچنین برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد؛ همان موفقیتی که نسخه قبلی «داستان اسباب‌بازی ۳» نیز به دست آورد.


منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.