سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در کردستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد کمی و کیفی در سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۳۲ سامانه جدید به این استان اختصاص یافته است.

فرزاد حسنی اظهار کرد: با توجه به دیدگاه مثبت سازمان راهداری و عنایت ویژه رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور، طی یکسال گذشته (از اربعین سال گذشته تا کنون) اختصاص ۱۳۲ سامانه حمل و نقل هوشمند  برای استان تصویب شد که هم اکنون به مرحله عملیاتی رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از این سامانه‌ها آماده نصب است و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از پایان فصل عمرانی به مرکز پایش تصویری استان متصل شود.

 وی تاکید کرد: با نصب این تعداد سامانه جهش چشمگیری را در ارتقاء سامانه های حمل و نقل هوشمند در استان شاهد خواهیم بود.

حسنی با اشاره به مزایای این سامانه‌ها بیان کرد: این خدمات به منظور بهینه کردن و مدیریت سفر به ویژه در مواقع بارش‌ها می‌تواند کمک رسان هموطنان باشد و کاهش زمان سفر و ترافیک ناشی از وقوع سوانح و ترافیک را در پی دارد.

حسنی افزود: دسترسی به اطلاعات و شرایط ترافیکی، مدت زمان سفر و اطلاع از وضعیت محور‌ها از دیگر خدماتی است که از طریق سامانه جاده‌های هوشمند به مسافران این امکان را می‌دهد که زمان سفر خود را مدیریت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.