سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ ۳۳ روزه نقطه عطفی در موفقیت‌های جبهه مقاومت است

جانشین سپاه استان کرمان گفت: پیروزی در جنگ ۳۳ روزه نقطه عطفی در بازدارندگی حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

سردار ناصر بهروز، با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به مناسبت پیروزی حزب‌الله لبنان در سال ۲۰۰۶ در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، ۲۳ مرداد را روز مقاومت اسلامی نامگذاری کرده است، اظهار داشت: این روز یادآور یکی از تحولات مهم و تاریخی در حوزه خاورمیانه، غرب آسیا و جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۲۰۰۶ حمله و تهاجمی از سمت رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد که در افکار عمومی از آن به عنوان جنگ ۳۳ روزه یاد می‌شود، گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان در این جنگ، ابهت پوشالی ارتش رژیم صهیونیستی را از بین برد و هیمنه این رژیم جعلی را با همه ابزار، تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داشت، فرو ریخت.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پیروزی در جنگ ۳۳ روزه نقطه عطفی در بازدارندگی حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، افزود: این پیروزی شکست ناپذیر بودن ارتش صهیونیستی که سودای خاورمیانه بزرگ را در سر می‌پروراند در هم شکست.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی که از ابتدای موجودیت جعلی خود در هیچ جنگی شکست نخورده بود، گفت: اقتدار این رژیم در این جنگ شکسته شد و مجاهدت‌ها و تلاش‌های جبهه مقاومت در اینجا ثمر داد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حزب‌الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید.

سردار بهروز با بیان اینکه موفقیت‌ها و دستاورد‌های جهان اسلام در راهبردی است که حضرت امام خمینی (ره) آن را پایه‌گذاری کرد و به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تداوم یافت، گفت: طی این سال‌ها جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی را در ابعاد و جغرافیای اسلامی رقم زده که نشات گرفته از خودباوری و هویت بخشی بود که به این جریانات و گروه‌های مقاومت اسلامی داده شد.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام همه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی و جبهه مقاومت اسلامی است، افزود: طی این سال‌ها این روند تدوام داشته و امروز هم پویایی، زنده بودن، بالندگی، روبه جلو بودن و همه‌گیری جبهه مقاومت را در جهان شاهد هستیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مظلومیتی که امروز در غزه شاهد آن هستیم، گفت: مقاومت تنها راه مقابله با ظلم و ستمی است که امروز استکبار بر مردم مظلوم غزه و مسلمان روا داشته و امیدواریم که در این مسیر شاهد موفقیت مسلمان در اقصی نقاط جهان باشیم.

 

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.