سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه متقاضیان از تاخیر در صدور کارت سوخت

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در صدور کارت سوخت از طریق سامانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد.

افرادی که درخواست کارت سوخت دارند می‌توانند از دو طریق اقدام کنند یا به صورت حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می‌کنند و یا از طریق سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اقدام می‌کنند.

اما به گفته شهروند خبرنگار ما هنگامی که از طریق سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای کارت سوخت ثبت نام می‌کنند با تاخیر در تحویل مواجه می‌شوند. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام و عرض ادب؛ مدتی است که سایت https://fcs.niopdc.ir توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت ثبت نام و صدور کارت سوخت راه اندازی شده و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز هزینه ثبت نام در این سایت است ما هم به این سایت رفتیم و ثبت نام کردیم، اما بعد از یک الی دو ماه هیچ کاری انجام نشده و حتی اطلاعاتمون را هم بررسی و تایید نکردند. با شماره ۰۹۶۲۷ هم تماس گرفتیم گفتند صبر کنید و اگر از طریق پلیس+۱۰ ثبت نام کنید کارت زودتر به دستتون میرسد، اما بعد از چند ماه که سایت کارت براتون صادر کرد دو کارته می‌شوید و هر دو کارتتون می‌سوزد، مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران چرا سایتی راه اندازی کرده اند که آماده بکارگیری و ارائه خدمات نیست، تنها باعث دردسر و زحمت برای کسانی میشه که در این سایت ثبت نام کردند.  ما چند ماه باید برای دریافت کارت سوخت صبر کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.