سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره منطقه‌ای «طعم امید» در مازندران برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از حضور افراد تاثیرگذار دارای معلولیت مازندران در مسابقه و جشنواره منطقه‌ای طعم امید در مازندران، خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که این مسابقه در قالب جشنواره منطقه‌ای بین استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و تهران برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره توسط فدراسیون گردشگری خوراک و انجمن فرهنگی ورزشی معلولین برنامه‌ریزی شده است.

او دسترسی افراد دارای معلولیت در صنعت گردشگری، ترویج غذا‌های سنتی و فرهنگ خوراک بومی، کمک به اشتغالزایی افراد دارای معلولیت در گردشگری خوراک و تشویق استفاده از غذا‌های بومی سالم و ارگانیک برای پیشگیری از نارسایی‌های جسمی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

ایزدی با اشاره به حضور ۱۴ شرکت‌کننده در این جشنواره، گفت: از هر دو گروه نابینایان و معلولان جسمی حرکتی یک شرکت‌کننده به دوره بعدی مسابقات راه یافت.

او افزود:. مسابقه و جشنواره منطقه‌ای طعم امید به صورت استانی به ترتیب در تاریخ ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان هر یک از استان‌ها در مسابقه نهایی که ۲۶شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، رقابت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.