سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت بلیت شناورهای مسافری خرمشهر _ بصره اعلام شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی گفت: قیمت بلیت شناورهای مسافری برای مسیر خرمشهر _ بصره ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

علی عسگری مدیرکل بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برای اولین بار جابه جایی زائران از مرز دریایی را  راه اندازی کرده ایم گفت:  روز گذشته اولین سفر آزمایشی انجام وتوافقات نهایی با بصره صورت گرفت‌.

وی افزود: از ۲۵ مرداد ماه ساعت ۸ونیم صبح اولین سفر دریایی زوار با شناور مسافری از خرمشهر به بصره انجام می شود و امیدواریم شاهد استمرار در سفرهای دریایی در این مسیر باشیم‌.

عسکری افزود: این اولین سفر تجربه دریایی  است که در مرحله اول  این سفر انجام و با توجه به میزان تقاضا ما شاهد توسعه سفرهای دریایی خواهیم بود‌.

 او یادآور شد : بخش خصوصی در این زمینه فعال است و سرمایه گذاری کرده و شناور تامین کرده و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی  این شناور از طریق اداره کل بندر خرمشهر و از سوی روابط عمومی انجام می شود‌.

مدیرکل بندر خرمشهر تاکید کرد:  لیست ارائه  بلیت ها از طریق آژانس ها و  از سوی بخش خصوصی انجام می شود این اقدام  باعث ترویج  فرهنگ دریانوردی می شود و امیدواریم شاهد گسترش فرهنگ زیارت از طریق بخش دریایی هم باشیم.

عسکری بیان کرد: با راه‌اندازی  کریدور بصره _خرمشهر و راه  اندازی این مسیر دریایی تمام هدف گذاری ابن است  که  سیاست های کلی دریا و دریامحور  تقویت شود تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که  به صورت مستمر و در بخش گردشگری سلامت و گردشگری شهری اقدامات خود را گسترش دهیم. و باعث شکوفایی شهرهای ساحلی و اقتصاد کشور  باشیم.

او گفت: پارکینگ برای خودروهای مسافران در پایانه در نظر گرفته شده است ونگرانی از این بابت وجود ندارد‌.

عسگری در خصوص قیمت بلیت سفرهای دریایی هم گفت: سفرهای دریایی در کل سفرهای گران قیمتی  است  اما با تلاش های که صورت گرفته و معافیت های در نظر گرفته شده ۳۵۰ هزار تومان قیمت بلیت شناورهای مسافری در نظر گرفته شده است. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.