سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یابی نمایش‌های کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشوری

نمایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، صحنه جشنواره کشوری را از آن خود کردند.

نمایش صحنه‌ای آوازی برای وطن از مرکز جونقان به عنوان راه یافته به مرحله نهایی، نمایش‌های خلاق از بازی تا نمایش و سفره محیط زیست به ترتیب از مراکز شماره سه شهرکرد و مرکز سورشجان و نمایشنامه رویای پرواز از مرکز فارسان به مرحله اول جشنواره کشوری راه یافتند.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار این صحنه خانه ماست در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد که پس از بررسی و بازبینی ۲۲ متن نمایشی، ۱۰ نمایش صحنه‌ای در بخش‌های آزاد و کانونی با هم به رقابت پرداختند که سه نمایش به دبیرخانه تهران معرفی شد.

از ۲۹ استان، ۸۸ نمایش برای مرحله بازبینی کشوری ارسال شد. در ادامه ۲۷ نمایش برای داوران مرحله اولیه ارسال شد که از آن میان ۱۵ نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کرد و سه نمایش به دلیل توجه به نمایش ایرانی و نمایش خیابانی مورد قدردانی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


نمایش صحنه‌ای آوازی برای وطن به کارگردانی ملوک افشاری از مرکز فرهنگی هنری جونقان به عنوان نمایش راه یافته از استان چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون معرفی شد و نمایش‌های خلاق از بازی تا نمایش کاری از پروین کوهی‌پور و سفره محیط زیست کاری از صغری عالی‌پور به ترتیب از مراکز شماره سه شهرکرد و مرکز سورشجان و نمایشنامه رویای پرواز نوشته فرزانه صالحی از مرکز فرهنگی هنری کانون فارسان به مرحله‌ی اول جشنواره کشوری راه یافتند.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.