سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه های درمانی امدادی هلال احمر گلستان به عملیات اربعین اعزام می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام گروه های درمانی امدادی هلال احمر استان به عراق برای استقرار در درمانگاه شهید صلح واقع در مسجد سهله کوفه در روزهای آتی خبر داد.

 قاسم غریب آبادی گفت: گرو ه های درمانی امدادی جمعیت هلال احمر گلستان امسال برای دومین سال متوالی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ظرفیت تیم درمانی ۲۵ نفر شامل چهار پزشک عمومی، هفت پرستار، چهار تکنسین دارویی و دو نیروی پذیرش به همراه کادر اجرایی است که داوطلبانه در عملیات اربعین حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه تمام تجهیزات مورد استفاده در درمانگاه از روز‌های گذشته به عراق اعزام شده، افزود: محل استقرار درمانگاه مسجد سهله کوفه خواهد بود و تیم‌های اعزامی به مدت ۲۰ روز به زائرین اباعبدالله حسین (ع) خدمت خواهند کرد.

غریب آبادی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی گفت: سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه تویوتا هایلوکس، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون ایسوزو با ۱۰ نفر عوامل امدادی از گلستان برای پوشش امدادی عملیات اربعین به عراق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال از ظرفیت یک روحانی هم در کنار تیم‌های درمانی استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: طی روز‌های اخیر ۲۰ نفر از فعالان اجتماعی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در قالب طرح «رهسپاران ظهور» از سوی سازمان داوطلبان به زیارت اربعین اعزام شدند.

گفتنی است درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان سال گذشته در عمود ۱۱۲۰ طریق الحسین (ع) در شرایط سخت اسکان و آب و هوایی استقرار داشتند و در مدت ۲۰ روز به ۲۵ هزار زائر خدمت رسانی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.