سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین مرکز خرید نیشابور از آتش نشانی تاییدیه ایمنی گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: نخستین تاییدیه ایمنی برای یک مجتمع تجاری در شهر نیشابور برای مرکز خرید مشعوفی صادر شد.

ابوالفضل اسدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با عنایت به بازدید میدانی صورت گرفته از مجتمع تجاری یاد شده و در پی انجام اقدامات لازم جهت رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و نصب تجهیزات اطفای حریق، تاییدیه ایمنی این مجتمع فوق از سوی سازمان آتش نشانی صادر و تحویل اعضای هیات مدیره آن شد.

او افزود: هم اکنون۱۲ مجتمع تجاری و خرید در شهر نیشابور فعالیت دارد که از این میان تنها مجتمع مشعوفی تاییدیه ایمنی دریافت کرده است و سایر مراکز خرید باید تاییدیه ایمنی را کسب کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر نیشابور و در راستای برنامه‌های حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق این سازمان برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در مراکز تجمعی به ویژه مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری دیگر نیز در فرایند تاییدیه ایمنی قرار دارند.

اسدی بیان کرد: با توجه به بروز حوادث و حریق‌های صورت گرفته در برخی از واحد‌های صنفی در سال گذشته و اوایل امسال، کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق این سازمان طی ماه‌های گذشته به صورت مستمر از مراکز تجمعی، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری نیشابور بازدید نموده و ضمن اعلام موارد غیر ایمن، راهکار‌های مدنظر برای ارتقای ایمنی این بخش‌ها را اعلام کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.