سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز بیمارستان ولایت مشهد به دستگاه سی تی اسکن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان ولایت مشهد به دستگاه سی تی اسکن مجهز می‌شود.

محمد دهقانی فیروزآبادی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف گسترش خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از طریق قرارداد با هیئت امناء صرفه جویی ارزی با ارزشی در حدود ۱۸ میلیارد تومان خریداری شده است و در بیمارستان ولایت راه اندازی می‌شود.

او افزود: مراحل نصب و راه اندازی این دستگاه بدست متخصصان و کارشناسان تجهیزات پزشکی در حال انجام است و به زودی برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران رضوی، به بهره برداری خواهد رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در بیمارستان ولایت و جلب رضایت حداکثری بیماران و همراهیان آنها، را از اهداف راه اندازی دستگاه سی تی اسکن اعلام کرد و ادامه داد: بیمارستان ولایت مرکز ترومای جنوب شهر مشهد است و قابلیت‌های دستگاه تصویربرداری سی تی اسکن کمک شایانی به ارائه خدمات به بیماران نیازمند، بخصوص بیماران حوادث و تروما می‌کند.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۹ هزار بیمار برای انجام سی تی اسکن از بیمارستان ولایت به دیگر مراکز درمانی به ویژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر ارجاع شدند، بیان کرد: با راه اندازی این دستگاه از ارجاع بیماران به مراکز دیگر جلوگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.