سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه‌ای که پزشکیان به مجلس معرفی کرد باب دل اعضای ستادش نبود

رئیس خانه احزاب ایران گفت: آقای پزشکیان در انتخاب کابینه از ما نظرخواهی نکرد.

حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعضای پیشنهادی کابینه پزشکیان گفت: من بیشتر اعضای پیشنهادی را نمی‌شناسم و نمی‌توانم نظری بدهم. بعضی از وزرای پیشنهادی طرفداران آقایان جلیلی و قالیباف بودند و متاسفانه از ما جلوتر زدند و الان با ارتباطاتی که در جا‌های تعیین‌کننده داشتند، به عنوان وزیر به مجلس معرفی شدند؛ لذا آقای پزشکیان با معرفی این کابینه، پشتوانه مردمی خود را ضعیف کرد.

رئیس خانه احزاب افزود: بنده معتقدم که وعده‌های آقای پزشکیان با این کابینه عینیت پیدا نمی‌‍‌کند؛ نه تنها  در مورد بانوان، بلکه در حوزه‎‌های دیگر هم این موضوع تحقق پیدا نکرده است.  

‎ وی گفت: مشکل مملکت ما این است که مسئولین رده بالای ما احزاب را قبول ندارند. تا زمانی که به احزاب و اعضای آن، به عنوان ضربه‌گیر نظام و رابط بین دولت و مردم توجه نشود، این مشکلات وجود خواهد داشت. سهم مناسبی برای خانم‌ها در نظر گرفته نشده است. حداقل ۵ نفر از اعضای کابینه وزیران باید خانم باشد و باید حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر خانم در مجلس حضور داشته باشند.

‎وی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان باید در پست‌های کلیدی از بانوان استفاده کند، ولی از همه مهم‌تر این است که باید بیشتر به افرادی که از او حمایت کردند، توجه داشته باشد.

او ادامه داد: کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان بیشتر خشنودی نمایندگان مجلس را در پی خواهد داشت.کابینه‌ای که آقای پزشکیان به مجلس معرفی کرده، باب دل اعضای ستاد نبوده و بنده به عنوان مشاور عالی ستاد مرکزی آقای پزشکیان اعلام می‌کنم که اگر قرار بود اعضای کابینه این افراد باشند، بهتر بود تا سایر رقبا رأی بیاورند.

او ادامه داد: راجع به هیچ‌کدام از اعضا با ما مشورت نشده است. ما از معرفی چنین کابینه‌ای گله‌مند هستیم. امیدواریم آقای پزشکیان یک وقت ملاقات برای ما قرار دهند تا ما آنچه را که نمی‌شود در مصاحبه‌ها گفت، حضورا به خودشان بگوییم.

خبرنگار: مهسا حنیفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
حالا اگه گذاشتید بنده خدا پزشکیان کارشو انجام بده
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
نکنه یکی از باب دلش توبودی که نشدی
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
از وزیر بهداشت جدید تقاضا داریم که به اوضاع آشفته دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی نمایند.
در اثر سو مدیریت دچار آشفتگی شدید است
جمعی از پرسنل
محمدولایی بازنشسته
۰۹:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان قول دادی اولین روز بعد ازقبولی همسان سازی اجرا می شود یادت که نرفته