سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس به بیش از ۷۷۰ هزار واحد رسید

مدیرعامل سامانه خودنویس گفت: تعداد قراردادهای اجاره مسکن در خودنویس به بیش از ۷۷۰ هزار و خریدوفروش هم به بیش از هزار واحد رسید که برای بهبود بازار مسکن این روند باید توسط دولت ادامه یابد.

محمد مهدی ساسانی مدیرعامل سامانه خودنویس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ثبت قراردادهای اجاره مسکن در سامانه خودنویس رو به افزایش و رو به رشد است گفت: همزمان با ورود به فصل اجاره و گذشتن تقریبا نیمی از این فصل  تعداد ثبت قرارداد در این سامانه رو به رشد است  و امیدواریم تا پایان فصل به بیش از یک میلیون قرارداد برسیم.

وی افزود: خوشبختانه با راه اندازی سامانه کاتب و دریافت استعلام های لازم روند ثبت قرارداد رو به رشد رفته و امیدواریم تا پایان سال هم شاهد افزایش تعداد قراردادهای خریدو فروش مسکن هم باشیم.

او اظهار کرد: در حال حاضر تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن که از ماه پیش به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود افزایشی شده و به بیش از هزار قرارداد رسیده است.

مدیر عامل سامانه خودنویس با اشاره به اینکه راه اندازی این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن  به ویژه بازار اجاره داشته است  گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت راه و شهرسازی هم تکمیل این سامانه و ثبت قراردادهای اجاره هم در این بخش رو به افزایش رود.

ساسانی  تاکید کرد: در حال حاضر بررسی های حاکی از آن بوده است که اجرای این سامانه توانسته است صرفه جویی هزار میلیارد تومانی برای بخش مسکن به ارمغان بیاورد که امید است با تکمیل آن بتوانیم این بازار را به سمت رونق و تثبیت قیمتی هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: تمامی هزینه های ثبت قرارداد در سامانه خودنویس رایگان بوده و در بخش اجاره مسکن و همچنین در بخش خرید و مسکن متقاضیان که در این سامانه قراردادهای خود را ثبت می کنند هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

مدیر عامل سامانه خودنویس تاکید کرد: ادامه یافتن این روند خود می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات متقاضیان از جمله مستاجران را در حوزه مسکن کاهش دهد.

خبرنگار : محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، خودنویس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.