سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی:

میزبانی پرسپولیس در اراک ضعف فوتبال ما را نشان می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت نقل و انتقالات سرخابی‌ها اظهار کرد: من نمی‌دانم چه کسانی رفتند و چه بازیکنانی را جذب کردند تا در این باره نظرم را بگویم. البته ۵ بازی که از لیگ بگذرد از نظر یارگیری می‌توانم بگویم مثمر ثمر بوده است یا نه!

ابراهیمی درباره اینکه هواداران پرسپولیس نگران هستند و می‌گویند که پرسپولیس مثل سایر مدعیان یارگیری نکرده است، گفت: فوتبال ایران جزو درجه دوم‌های آسیا است. فدراسیون فوتبال ضعیف و بی لیاقتی داریم که اصلا در جریان مسائل نیستند و چند سال است که سکو‌های ورزشگاه آزادی را خراب کردند و این واقعیت ماجرا نیست. آنها نمی‌خواهند ۱۰۰ هزار تماشاچی به استادیوم آزادی بیایند و این برنامه‌ها را پیاده می‌کنند و استادیوم هم درست نمی‌کنند. چند سال است که استادیوم آزادی به این روز افتاده است و این بی عرضگی فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد و باید مهدی تاج جوابگو باشد.

او افزود: درباره تغییرات صورت گرفته در پرسپولیس باید بگویم بعضی‌ها پرسپولیسی اصل نیستند و پولکی هستند. البته بازیکنان فعلی  حق هم دارند وقتی که می‌بینند بازیکنان قدیمی و پیشکسوت به جایی نرسیدند به فکر آینده شان هستند. من ۱۲ سال مربی تیم ملی بودم و تیم پرسپولیس را ۵ سال همراه با علی پروین قهرمان کردیم، اما کسی سراغ من را نمی‌گیرد.   ۳ بازیکن که رفتند و ۳ بازیکن جایگزین به پرسپولیس آمدند و باید ببینیم که چه شرایطی دارند.  همچنین گاریدو سرمربی جدید که با فوتبال ایران آشنا نیست را نمی‌دانم که چه کار می‌خواهد انجام بدهد و بازی‌ها که از روز پنج شنبه برگزار می‌شود ۵ بازی که انجام شود در آن صورت می‌دانم آیا پرسپولیس جزو ۵ تیم بالای جدول هست یا نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان باید در ورزشگاه اراک میزبان تیم ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر خواهند بود، گفت: به هر حال این ضعف ورزش و فوتبال کشورمان است. اگر مسئولان ورزش فوتبال را نمی‌خواهد بدون رودرواسی بگویند. مگر می‌شود که ۱۰ سال یک بخش از  استادیوم آزادی را موشمبا کشیدند و می‌گویند اینجا خراب هست، اما به نظرم بهانه است. به نظرم اینها نمی‌خواهند در استادیوم آزادی ۱۰۰ هزار تماشاچی بیاید. چمن ورزشگاه آزادی عالی است، اما بهانه کردند که یکی بخش استادیوم نیاز به بهسازی و تعمیر دارد و معولم نیست تا چه زمانی طول بکشد. ما استادیوم نداریم، اما می‌خواهیم که در جام جهانی بدرخشیم.  تیم ملی به جام جهانی می‌رود، اما ۵ دهه است که در آسیا نتوانستیم قهرمان شویم.

ابراهیمی درباره نخستین بازی پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن در ورزشگاه آلومینیوم اراک گفت: به نظرم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش فرقی نمی‌کند با چه تیمی در چه هفته‌ای مسابقه بدهد. به هر حال این قرعه نصیب پرسپولیس شده است. تیم ذوب آهن هم تیم ریشه داری است و چند سال است که در میانه‌های جدول قرار می‌گیرد. به هر حال تیم اصفهانی هم برنامه ریزی کرده است و این بازی در زمین اراک برگزار می‌شود و ان شاالله این ورزشگاه خوش یمن باشد. سرمربی جدید پرسپولیس هم با فوتبال ایران وارد نیست، اما باید ببینیم به چه صورت می‌شود.

او درباره اینکه عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات چطور دیده است، گفت: درویش ریشه پرسپولیسی دارد و از سابقه زیادی برخوردار است. ان شاالله درویش موفق باشد و خوردبین هم در کنارش هست. تیمی می‌تواند قهرمان شود که  ۵ فاکتور اصلی را داشته باشد. اولی مدیرعامل که از نظر بودجه می‌تواند تیم را تا آخر سال نگه دارد و بعد از آن سرپرستی خیلی مهم است. سپس مربیان و بعد از آن امور مالی اهمیت دارند و بعد از آن بازیکنان نقش ویژه‌ای در قهرمانی دارند. اگر یکی از فاکتور‌های لنگ بزند آن تیم قهرمان نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سقف قرارداد‌ها را چطور می‌بیند، گفت: واقعا نمی‌دانم تا درباره اش صحبت کنم. ان شا الله بازیکنان به حقشان برسند، چون باید هم به این مهم برسند. در زمان ما بازیکنان به تیم‌های قطر و امارات می‌رفت تا پول بیشتری بگیرند و بعد از به تیم‌های اروپایی مثل اسپانیا و ایتالیا می‌رفتند. این ضعف فوتبال ما است که چندر غاز به فوتبالیست ما می‌دهند فریاد می‌زنند که این پول‌ها زیاد است. اگر رقم قرارداد‌ها بالا هست، فوتبال ایران را تعطیل کنند تا فوتبالیست‌ها به قطر و امارات بروند تا بتوانند بازی کنند.

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.