سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع یک فقره قتل در رضوانشهر/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل دقایقی پس از ارتکاب قتل حین فرار توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ "حامد شادبهر" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان رضوانشهر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خانمی ۶۴ ساله با وارد کردن ضربات متعدد جسم سخت به سر همسرش مرگ وی را رقم زده است.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم بلافاصله پس از ارتکاب به قتل از صحنه جرم متواری و در حین فرار در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ شادبهر در پایان با بیان اینکه برابر بررسی‌های اولیه علت قتل اختلافات خانوادگی بوده است از مردم خواست، اخبار خود را از رسانه‌های رسمی و موثق دنبال کنند.

برچسب ها: قتل ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.