سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت حضور یگان‌های حشد‌الشعبی در محور‌های منتهی به کربلا

رئیس سازمان حشد‌الشعبی عراق دستور ارتقای سطح هماهنگی و تقویت حضور یگان‌های این سازمان در محور‌های مختلف منتهی به کربلا را صادر کرد.

حشد‌الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد‌الشعبی از فرماندهی عملیات کربلای معلی بازدید به عمل آورد و مورد استقبال سپهبد «علی الهاشمی» فرمانده عملیات کربلا و تعدادی از فرماندهان امنیتی قرار گرفت.

طبق این بیانیه، الفیاض نشستی گسترده با فرگاندهان امنیتی برای بررسی میزان آمادگی‌ها و برنامه‌های مراسم اربعین و ایمن سازی مسیر زائران برگزار کرد.

الفیاض در این نشست بر اهمیت ارتقای سطح هماهنگی و تقویت حضور یگان‌های حشد‌الشعبی در محور‌های مختلف منتهی به کربلا و همچنین فعال سازی اطلاعات و کمک به ساماندهی تردد زائران با همکاری همه طرف‌های ذیربط تاکید کرد.

پیشتر «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق با صدور دستوراتی به استانداران این کشور برای آماده شدن بیش از پیش برای فراهم کردن زمینه راهپیمایی عظیم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از استان‌های دارای گذرگاه مرزی خواست به وظایف خود به بهترین نحو عمل کنند.

به گفته مقامات عراقی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی در عراق شرکت می‌کنند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین ایران نیز پیشتر پیش بینی کرده بود که امسال چهار و نیم تا پنج میلیون زائر ایرانی از مرز‌های کشورمان برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

برچسب ها: عراق ، حشدالشعبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.