سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات فراجا:

آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرز‌های ۶ گانه در حال افزایش است

معاون عملیات فراجا، امنیت و سلامت زائران را از اهم ماموریت‌های پلیس در اربعین دانست و گفت: آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرز‌ها ۶گانه در حال افزایش است.

سردار حسین ساجدی نیا در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران گفت: امسال برنامه ریزی‌های خوبی در حوزه انتظامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم به مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

وی، مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان مرز بین المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج امار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیرو‌های کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته است، گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با بکارگیری نیرو‌های زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت‌های خروجی نیز کمک می‌کنند.

معاون عملیات فراجا تسهیل در شد و آمدی، تردد زائران، برقراری امنیت و سلامت آنان را از اهم برنامه‌های پلیس در اربعین دانست و خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات پلیس بر محور رضایت مندی زائران از مجموعه انتظامی است و امیدواریم بتوانیم امسال اربعین خوبی را رقم بزنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.