سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت تعزیرات حکومتی همدان از رستوران‌های بین راهی 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رستوران‌های بین راهی در مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بازدید کرد.

مرضیه یونسی گفت: در راستای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر تشدید نظارت‌ها در ایام اربعین و پایان ماه صفر و نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان، با برگزاری گشت مشترک به همراه بازرسان ادارات بهداشت، دامپزشکی و صمت از رستوران‌های بین راهی بازدید شد.

او گفت: در این بازدید، موارد مختلفی از جمله بهداشت فردی و محیط کار، کیفیت و قیمت غذا مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری گوشت غیر بهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه این استان مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی کربلا و عتبات عالیات است گفت: از اهداف طرح نظارتی ویژه ایام اربعین و ایام پایانی ماه صفر، راحتی اجرای هرچه با شکوه‌تر مراسم‌ها، ارائه خدمات بهتر و مطلوب به زائران است. 

مرضیه یونسی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با تشدید نظارت بر پایانه‌های مسافری، مراکز رفاهی و خدماتی و اقامتی، مراکز بهداشت و درمان، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها، تعمیرگاه‌ها، واحد‌های صنفی و سایر پایگاه‌های مرتبط در مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی این طرح را اجرا می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.