سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضمن بررسی پرونده نبیل باهویی در کمیته تعیین وضعیت؛

کشوری فرد: یک سهمیه خارجی پرسپولیس نسوخته است

دبیر سازمان لیگ به خبر ابطال ۲ سهمیه جذب بازیکنان خارجی از سوی پرسپولیس واکنش نشان داد.

محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به ابطال ۲ سهمیه جذب بازیکنان خارجی این تیم، اظهار کرد: مشکل پرسپولیس درمورد وحدت هنانوف حل شده و می‌توانند به جای او بازیکن جدید جذب کنند. در مورد نبیل باهویی نیز منتظر اعلام نظر کمیته وضعیت هستیم، زیرا این کمیته در حال بررسی مدارک پزشکی اوست.

او درباره  اینکه باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به قرارداد ۳ ساله هنانوف، این قانون نباید عطف به ماسبق شود، توضیح داد: این حرف درست است و به همین دلیل سهمیه‌شان به خاطر استفاده از هنانوف نمی‌سوزد، اما باید وضعیت نبیل باهویی در کمیته وضعیت بررسی شود.

دبیر سازمان لیگ درباره  اعتراض پرسپولیس به شرایط ۳ بازیکن خارجی استقلال (ودران کیوسفکی، منتظر محمد و کوین یامگا) گفت: کارگروه نقل و انتقالات باید قرارداد بازیکنان را بررسی کند و زمانش هم اکنون نیست. باشگاه استقلال هنوز قرارداد‌های خود را به سازمان لیگ نیاورده تا آن را بررسی کنیم. وقتی چنین کاری نکرده، چگونه می‌توانیم در مورد اعتراض به این ۳ بازیکن نظر بدهیم؟ البته این باشگاه برای تسویه با بازیکنان خارجی خود نباید از سقف بودجه عبور کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.