سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

وضعیت «ناموجود» بلیت پرواز‌های اربعین در سایت شرکت‌های هواپیمایی

بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که با وجود اعلام سازمان هواپیمایی مبنی بر افزایش عرضه بلیت اربعین از امروز، اما سایت شرکت‌های هواپیمایی پیامی جز ناموجود بودن بلیت را به زائران نمی‌دهد.

در حالی که امروز چندین بار اعلام شد فروش فوق العاده بلیت پروازهای اربعین انجام شده و تمامی شرکت های هواپیمایی ظرفیت های خود را برای عرضه بلیت به کار گرفته اند و جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که 40 درصد از بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته و تنها یکی از شرکت های هواپیمایی 50 هزار صندلی عرضه کرده است اما بررسی های میدانی حاکی از آن است  شرکت های هواپیمایی هیچ اقدامی برای عرضه بلیت با نرخ مصوب نکرده اند.

بررسی ها حاکی از آن است که  عرضه بلیت از سوی سایت شرکت های هواپیمایی انجام نمی شود و یا به محض عرضه بلیت به فوریت فروخته شده و بررسی ها نشان می دهد که ظرفیت تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی تکمیل شده و وضعیت  بلیت ناموجود برای متقاضیان نشان داده می شود.

این در حالی است روز گذشته هم رئیس سازمان هواپیمایی کشور به باشگاه خبرنگاران گفته بود که از امروز عرضه بلیت در سایت شرکت های هواپیمایی تقویت شده و تمامی 21 شرکت هواپیمایی برای عرضه بلیت پای کار خواهند آمد و مشارکت در این بخش افزایش خواهد یافت.

 

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.