سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح الگوی خدمت در منطقه١۴ با محوریت خدمات شهری

شهردار منطقه١۴ با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و وظایف مدیران شهری، توجه به موضوع نگهداشت است، گفت: این مهم با برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان انجام می‌شود.

 شهردار منطقه١۴ با یادآوری اینکه جلب رضایت شهروندان از درب منازل بسیار اهمیت دارد، گفت: بر این اساس و با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رفاه و آسایش ساکنان، در محله‌های ٢١ گانه منطقه طرح نگهداشت شهر در حوزه‌های مختلف شهری از ترافیکی و عمرانی گرفته تا شهرسازی خدمات شهری انجام می‌شود.

 شهرابی از بازدید‌های میدانی منظم و مستمر جهت نظارت بر اقدامات و حل مشکلات شهروندان در منطقه خبر داد و گفت: در این بازدید‌های میدانی و گفتگو از نزدیک با شهروندان، مشکلات در حوزه فضای سبز، نظافت، درختکاری، ترافیک و عمران و... مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات اقدامات نگهداشت شهر در منطقه در ایام تعطیل نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، افزود: ارائه خدمات متفاوت از جمله لایروبی نهرها، شست‌وشوی المان‌ها و سیمای شهری، امحای پوستر و تبلیغات غیرمجاز، رفت و روب خیابان‌های اصلی و محلات، بهسازی المان‌های بزرگراهی، اقدامات زیست‌محیطی، بازپیرایی و آراستن فضای سبز و ایمن‌سازی معابر شهری و المان‌های ترافیکی، لکه گیری آسفالت و در مجموع همه فعالیت‌های مرتبط با نگهداشت محلات در حوزه‌های مختلف شهری با کیفیت و جدیت و به صورت نقطه به نقطه اجرایی شد.

جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضا‌های سبز شهری و مسئولیت نظافت خیابان‌ها، معابر و گذر‌های شهر جزء اولویت ما به‌شمار می‌آید.

شهرابی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری، زندگی شهری را تداوم می‌بخشد، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان، طرح ویژه نگهداشت و نونوار شدن محلات به صورت پهنه بندی و کوچه محور در این بخش از پایتخت همچنان استمرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.