سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان معاملات امروز ۲۲ مرداد ثبت شد؛

۵۰۰ نماد بازار سرمایه در صف فروش!

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۴ هزار و ۷۲۲ واحدی همراه شد و مرز روانی عدد ۲ میلیون واحد را از دست داد و به ارتفاع یک میلیون و ۹۹۸ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل هم وزن در یک وضعیت منفی قرار داشت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان ثبت شده است و ۵۴۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد. همچنین امروز ۸۳ درصد بازار منفی بود. تعداد خریداران حقیقی ۳۵ هزار کد بود و تعداد فروشندگان حقیقی ۴۰ هزار کد ثبت شد.

غفوری در ادامه اظهار کرد: امروز ۵۰۰ نماد در صف فروش بودند. امروز صندوق‌های طلا شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. در حال حاضر بازار سرمایه در یک بحران قرار دارد که نیازمند یک حمایت عملی و مدت‌دار است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.