سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری یک جوان از شهروندان با وعده سرمایه گذاری در بورس خارج از کشور

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری متهم ۲۶ ساله تحت تعقیب با بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با وعده سرمایه گذاری در بورس خارج از کشور خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز، اظهار کرد: در اجرای دستور مرجع قضایی و در پی مراجعه شهروندان به فرماندهی انتظامی بخش ارژن شیراز برای دستگیری یک کلاهبردار متواری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و با هوشیاری و اقتدار کامل طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم دارای احکام جلب متعدد (بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان) و تحت تعقیب دادگاه حقوقی و دادسرای ناحیه یک شیراز نیز است، تصریح کرد: متهم اغلب با وعده سرمایه گذاری در بازار بورس خارج از کشور (بازار مالی فارکس) اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه معامله و سرمایه گذاری در بازار بورس اطلاعات لازم و دقیق را بدست آورده و فریب افراد سودجو را نخورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.