سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار تهران؛

نیمه کاره رها شدن بهسازی معابر بعد از انجام عملیات لوله گذاری در خیابان مخبر شمالی

شهروند خبرنگار ما از نیمه کاره رها شدن ترمیم معابر بعد از انجام عملیات اصلاح لوله آب در خیابان مخبر شمالی تهران گلایه کرد.

حدود دو هفته گذشته در خیابان شهید مخبر شمالی واقع در منطقه ۱۴ شهر تهران اقدام به اصلاح لوله آب کردند، اما بعد از انجام عملیات به صورت نیمه کاره رها شده است و اقدامی جهت ترمیم معابر و روکش آسفالت انجام نشده است.

این موضوع به جهت اختلال در تردد خودرو‌ها موجب شد تا شهروند خبرنگار از مسئولان شهری درخواست رسیدگی کند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ حدود دو هفته در خیابان شهید مخبر شمالی واقع در منطقه ۱۴ شهر تهران برای اصلاح لوله آب شهری کنده کاری کردند و لوله‌ها را جاگذاری کرده و پوشانده اند، اما به همان شکل رها شده و اقدامی برای آسفالت و مرمت معابر انجام نداده اند این خرابی معابر باعث بروز مشکلات در تردد خودرو‌ها و آسیب به خودرو‌ها شده است.  
همچنین همچنین در همین محله و خیابان شهید مسلمی حدود سه هفته هست که روکش آسفالت تیغ زده شده جوی آب و پل‌ها اصلاح شده ولی با وجود تماس با شهرداری متأسفانه تاکنون روکش آسفالت انجام نشده و مردم این محله با گرد و غبار ناشی از خرابی آسفالت و همچنین ایراد آسیب به لاستیک خودرو‌ها (موتوری و خودرویی) بدلیل خرابی پل کوچه شهید عربسرخی ساخته و صبوری می‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.