سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرز‌های هدف با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با اشاره به آغاز انتقال زائرین پاکستانی اربعین حسینی به مرز‌های غربی کشور گفت: بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی اظهار داشت با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است؛ در همین راستا بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس،۱۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابجایی زوار به سمت مرز‌های غربی کشور هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زائران عزیز با کمترین مشکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرز‌های غربی رسیده و به زیارت اربعین مشرف شوند.
مبارکی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرز‌های غربی به کشور خبر داد و گفت تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.