سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه فداراسیون دوچرخه‌سواری به استعدادیابی و رده‌های سنی پایه

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جوان‌گرایی را یکی از اولویت‌های این فدراسیون دانست و گفت: برای اینکه دوچرخه‌سواری ایران در میادین بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد فدارسیون دوچرخه‌سواری توجه ویژه‌ای به استعدادیابی خواهد داشت.

رسول اسدی در جلسه مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل با بیان اینکه دوچرخه‌سواری کشور رو به رشد است، اضافه کرد: در مسابقات دوچرخه‌سواری بازی‌های المپیک پاریس علی لبیب نماینده کشورمان مسافت ۲۷۳ کیلومتری را رکاب زد و به عنوان نفر هفتاد و ششم از خط پایان عبور کرد تا به ناکامی ۱۶ ساله رکابزنان در نرسیدن به خط پایان بازی‌های المپیک پایان دهد.

اسدی کسب نخستین مدال برنز توسط خانم پرتو آذر در بازی‌های آسیایی را هم بیانگر توسعه و رشد رشته ورزشی دوچرخه‌سواری ایران در سال‌های اخیر ذکر کرد.

 رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، جوان‌گرایی و معرفی نسل جدید را یکی از اولویت‌های این فدراسیون دانست و گفت: برای اینکه دوچرخه‌سواری ایران در میادین بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و به جایگاه حقیقی خود برسد فداراسیون دوچرخه‌سواری توجه ویژه‌ای به استعدادیابی و رده‌های سنی پایه خواهد داشت.

 اسدی افزود: شرکت در انواع مسابقات دوچرخه‌سواری ضرورت دارد چرا که فقط با تمرین کردن موفقیت حاصل نمی‌شود و برای کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه باید در انواع میادین و مسابقات حضور داشت.

 او همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل بیان کرد: با تامین زیرساخت‌ها و حمایت از دوچرخه‌سواران شاهد موفقیت بیش از پیش رکابزنان استان اردبیل خواهیم بود.

 اسدی با اشاره به میزبانی استان اردبیل از مسابقات مهم در رشته‌های مختلف ورزشی اضافه کرد: این استان در تمام این رقابت‌ها که در سطح بسیار بالایی برگزار شد میزبان شایسته‌ای بود.

او اظهارامیدواری کرد رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید دوچرخه‌سواری استان اردبیل با همکاری علاقه‌مندان و پیشکسوتان و با اتحاد و وحدت زمینه توسعه و رشد رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در این منطقه را فراهم کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.