سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار نتانیاهو به وزرای کابینه‌ی خود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه خود هشدار داده است در میانه تنش‌ها با محور مقاومت درباره وضعیت امنیتی مصاحبه نکنند.

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به وزرا نسبت به گفتگو در مورد مسائل امنیتی در بحبوحه تنش با ایران و حزب الله هشدار داد.

براساس گزارش النشره، شایان ذکر است که سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از دو منبع ادعا کرده است که پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مستقیم خواهد بود و قبل از مذاکرات معامله اسرا که قرار است در ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) برگزار شود، آغاز خواهد شد. 

در همین راستا آویخای آدرایی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش و نهاد‌های امنیتی به دنبال تحولات دشمنان ما در خاورمیانه به طور کلی و ایران و حزب الله به طور خاص، دائما در حال ارزیابی وضعیت هستند.

سپس شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد‌که ارتش رژیم تروریستی اسرائیل از ترس انتقام‌جویی ایران، دستور جدیدی صادر کرد که تمامی سربازان عادی را از ماندن در گرجستان و جمهوری آذربایجان که نزدیک ایران هستند، منع می‌کند.

در همین راستا یک ژنرال ارتش اشغالگر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در ترس و انتظار برای پاسخ ایران، روزهای پرتنشی را می‌گذراند، تاکید کرد همین که تهران توانسته تل‌آویو و متحدان آن را در وضعیت انتظار نگه دارد، بیانگر قدرت ایران بوده و یک پیروزی برای آن است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
نتان یاهو خودت را تسلیم کن تابایدن دیوانه بتواند برایت کاری کندوگرنه دیگر پناهی نداری ومادرت به عذایت مینشیند