سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش رایگان شنا به بیش از ۹ هزار دانش آموز کردستانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح مهارت آموزی شنا برای بیش از ۹ هزار دانش آموزان پایه ششم خبر داد .

افشین خوش گوار گفت : یکی از برنامه‌های جدید معاونت تربیت بدنی و سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ آموزش مهارت رشته شنا بوده که این مهم از اردیبهشت ماه سال جاری برای پایه‌های ششم عملیاتی شد.

وی ادامه داد : در سال اول اجرا که به صورت آزمایشی صورت می‌گیرد، ۲۰ درصد دانش آموزان پایه ششم تحت پوشش خواهند بود که در استان کردستان متشکل از ۹هزار و ۳۱۵ دانش آموز دختر و پسر هستند .

خوش گوار با اشاره به تاکید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اجرای طرح در استخر‌های متعلق به آموزش و پرورش گفت : چهار منطقه نواحی ۱ و ۲ سنندج ، قروه و بیجار به عنوان مجری در سال جاری این طرح را اجرا می‌کند .

معاون تربیت بدنی و سلامت هدف از اجرای آموزش مهارت شنا را توسعه و تقویت مهارت این رشته ورزشی و شناسایی دانش آموزان مستعد عنوان کرد و گفت : این طرح برای هر دانش آموز به میزان ۱۰ جلسه  به صوررت کاملا رایگان ارائه می‌شود و در پایان هر دوره آزمونی از فراگیران گرفته می‌شود و به آنان گواهینامه پایان دوره اهدا می‌شود ، نفرات مستعد نیز به هیئت و باشگاه های خصوصی معرفی می‌شوند .

برچسب ها: شنا ، آموزش و پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.