سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۴ گذرگاه برای عبور زائران اربعین حسینی در مرز‌های خوزستان

۹۴ گذرگاه در مرز‌های شلمچه و چذابه بصورت اضطراری و عادی برای عبور زائران ایرانی و خارجی در اربعین حسینی آماده سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۹۴ گذرگاه برای عبور زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و چذابه آماده شده است. 

 محمد جولانژاد با اشاره به آماده سازی ۹۴ گذرگاه برای عبور زائران ایرانی و خارجی در مرز‌های شلمچه و چذابه در اربعین حسینی گفت: از این تعداد، ۴۲ گذرگاه برای موارد اضطراری است، همچنین ۴۸ گذرگاه برای تردد در پایانه مرزی شلمچه آماده شده که از این تعداد ۲۴ گذرگاه در سالن‌های ورودی و خروجی و ۲۴ گذرگاه برای تردد‌های اضطراری آماده شده‌اند.

وی به آماده سازی ۱۶ گذرگاه در سالن مسافری، ۱۲ گذرگاه برای تردد اتباع در سالن تجاری و ۱۸ گذرگاه برای تردد‌های اضطراری در پایانه مرزی چذابه اشاره کرد و افزود: علاوه بر موارد یادشده، برای اربعین حسینی امسال نصب ۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار متر مربع سایبان موقت، ۲۰ هزار متر مربع مه پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار متر مربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی با اعتباری بیش از یکهزار و ۳۰۲ میلیارد ریال اجرا شد و پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با همه ظرفیت آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.