سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد

صرف یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه برای تامین پایدار برق ایام اربعین در مهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در راستای تامین برق طرح‌های اربعین حسینی و تامین زیرساخت برق برای تردد زوار، یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه در این استان تعریف و اجرا شد.

ولی‌اله ناصری با بیان اینکه استان ایلام افتخار میزبانی زوار اربعین را به عنوان دروازه عتبات عالیات بر عهده دارد، اظهار کرد: این میزان پروژه در قالب ۱۰ محور مشتمل بر تامین برق مواکب، روشنایی مسیر اربعین در کمربندی‌های غربی و شرقی مهران و مبادی ورودی استان به مرز مهران شامل هشت هزار و ۵۰۰ چراغ ال. ای. دی است.

وی تصریح کرد: برای تأمین برق زیرساخت‌های فرهنگی، انتظامی و امنیتی، بیمارستان‌ها و مراکز رفاهی و اجتماعی اقدامات موثر و سازنده‌ای در این استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها توسط ۲۰۰ نفر از نیرو‌های مجرب و اجرایی این شرکت، ۱۰ اکیپ پیمانکار و نیز تیم‌هایی از استان‌های معین در قالب اکیپ‌های عملیاتی در حال اجرا است، گفت: در ادامه فعالیت‌های سال گذشته تا کنون ۳۳ هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تغییر داده شده و توانسته‌ایم مقاطع شبکه برق را در شهر مهران افزایش دهیم.

ناصری با بیان اینکه ۱۰ هزار متر شبکه فشار متوسط ایجاد شد، ادامه داد: با مجموعه اقدامات انجام شده برای تأمین برق شهر مهران، در وردی این شهر یک پروژه جدید تعریف و میزان برق ورودی به شهر مهران ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون، تأمین برق و افزایش قابلیت اطمینان تامین برق در پایانه مرزی را از هفت به ۳۵ مگاوات افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: تمام تلاش مجموعه صنعت برق استان، تامین برق پایدار و ایجاد شرایطی است تا زوار محترم در این خصوص هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

برچسب ها: انرژی برق ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.