سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۶۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی لرستان استخدام می‌شوند

استاندار لرستان، گفت: امسال ۶۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی این استان استخدام می‌شوند.

ابوطالب شفقت نشست شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش لرستان، اظهار داشت: در ۲۶۱ نفر از مجموع هزار و ۲۰۲ شرکت‌کننده در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان واجد شرایط هستند که در نهایت ۶۴ نفر امسال جذب می‌شوند.

وی عنوان کرد: مرحله اول گزینش، آزمون کتبی است که باهوش‌ترین افراد انتخاب می‌شوند و مراحل بعدی شامل مصاحبه و تحقیق خواهد بود که امیدواریم سالم‌ترین و صادق‌ترین فرد انتخاب شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مدیران نظام اسلامی باید مردم‌دار و دارای روحیه خدمت باشند، گفت: مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی باید افراد را بر اساس منطق و توانمندی انتخاب کنند همچنین کانون ارزیابی، به‌عنوان مرجع رسمی برای صلاحیت انتصاب در نظر گرفته شود

شفقت، در خصوص انتصابات در دستگاه‌های اجرایی، افزود: بیشترین تأثیر را گزینشگران در شایسته‌سالاری و عدالت نظام اداری دارند؛ بنابراین گزینش کار حساس و سخت است و گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به‌خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش و نیروهای مسلح به دلیل گستردگی خدمات و وظایف، از حجم کار بالایی برخوردار هستند و دیگر دستگاه‌ها می‌توانند از تجربیات آنان استفاده کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر انجام گزینش‌ها بر اساس عدالت، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار است و باید ارکان آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.