سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاسیس مهدکودک به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شد

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تاسیس مهدکودک و صدور مجوز آن از روز گذشته از طریق درگاه ملی مجوز‌ها امکان پذیر شده است.

امیر سیاح رئيس مرکز بهبود محیط کسب و کار در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت درخواست مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان از روز گذشته ۲۰ مرداد ماه از طریق درگاه ملی مجوز  اجرایی شد‌.

وی ادامه داد: صدور مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان از ۲۰ مرداد به درگاه ملی مجوزها متصل شده و متقاضیان دریافت این مجوز از این پس می توانند از طریق درگاه ملی مجوزها برای ثبت درخواست این مجوز اقدام کنند.

او با بیان اینکه ثبت درخواست مجوزهای تاسیس و فعالیت کودکستان غیردولتی از خرداد ماه سال گذشته از طریق درگاه ملی مجوز عملیاتی شده بود گفت: به دلیل اختلال فنی در فرایندهای صدور مجوز در درگاه تخصصی سازمان تعلیم و تربیت کودک در بازه زمانی فروردین تا خرداد امسال و همچنین در تیرماه امکان ثبت درخواست برای مجوز فعالیت وجود نداشت.

او گفت:با توجه رفع مشکلات فنی درگاه تخصصی آن سازمان از ۲۰ مرداد امکان ثبت درخواست مجوزهای مذکور از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم شده است.

وی تاکید کرد: طبق قانون تمامی دستگاه هایى که در بحث اتصال به درگاه ملی مجوزها همکاری های لازم را نداشته باشند به صورت خودکار به درگاه ملی مجوزها متصل خواهند شد‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.