سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرلند خواستار بازنگری در ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل شد

نخست وزیر ایرلند با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار بازنگری در توافقی شد که امتیازات زیادی به این رژیم در اروپا می‌دهد.

سیمون هریس، نخست وزیر ایرلند از اتحادیه اروپا خواست تا توافقنامه موجود بین خود و رژیم صهیونیستی را در نتیجه نقض مداوم حقوق بشر در نوار غزه و سرزمین‌های فلسطینی بازنگری کند.

براساس گزارش سما الاخباریه، هریس روز یکشنبه در بیانیه‌ای با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد غزه مشمول دستور تخلیه است، اعلام کرد: تعداد محموله‌های کمک‌هایی که به نوار غزه می‌رسد به نصف کاهش یافته و به میزان کمتر از ۸۰ کامیون در روز رسیده است. 

او با بیان اینکه فلسطینی‌ها همچنان به دنبال سرپناهی در مدارس تحت حمله رژیم صهیونیستی هستند، افزود: همه ما از جنایات جنگی بی‌تردید بسیاری که اسرائیل در غزه مرتکب شده است، وحشت کرده‌ایم.

نخست وزیر ایرلند با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولین بر این امر تاکید کرد که نمی‌توان مصونیت از مجازات وجود داشته باشد. او افزود: جهان در آستانه لحظه وحشتناکی قرار دارد، با این حال از همه ابزار‌ها برای پایان دادن به خشونت استفاده نمی‌شود.ایرلند خواستار بازنگری فوری توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل است.

در فوریه گذشته، با توجه به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه اسپانیا و ایرلند خواستار بازنگری فوری توافق تجاری شدند که به این رژیم تروریستی امتیازات ویژه‌ای در بازار‌های اتحادیه اروپا می‌دهد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.