سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

میانگین شهریه مدارس غیردولتی استان بوشهر ۱۴ میلیون تومان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: میانگین شهریه مدارس غیردولتی استان بوشهر تقریبا ۱۴ میلیون تومان است که از میانگین کشور بسیار پایین‌تر است.

 علی موحدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پروژه مهر اظهار کرد: هشتاد و یک درصد دانش آموزان استان بوشهر در مدارس ثبت نام کرده اند و تعداد زیادی از جمعیت دانش آموزی استان بوشهر به دلایل مختلف هنوز موفق به ثبت نام در مدارس نشده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر  با اشاره به اینکه آخرین فرصت سازماندهی و صدور ابلاغ همکاران برای سال تحصیلی جدید، پایان مرداد ماه است تاکید کرد: با توجه به اینکه آخرین فرصت سازماندهی و صدور ابلاغ همکاران برای سال تحصیلی جدید پایان مرداد ماه است لازم است همه دانش آموزان ثبت نام قطعی خود را در مدارس انجام دهند تا فرآیند صدور ابلاغ به نحو مطلوبی صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص آزمون‌های استخدامی بیان کرد: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شده و در مرحله بررسی اعتراضات می‌باشد. نتیجه آزمون دبیری نیز تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد و همچنین آزمون‌های کیفیت بخشی در حال اجرا می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص صدور ابلاغ همکاران برای سال تحصیلی جدید گفت: قریب به ۵۲ درصد ابلاغ‌های استان صادر شده و سازماندهی معلمان برای کلاس‌های درس در آغاز سال تحصیلی پیش رو، صورت گرفته و نیمی از این ابلاغ‌های صادر شده تایید ضوابط شده اند.

موحدی همچنین در خصوص فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان یادآور شد: برنامه‌ها و فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی در سطح استان شکل مطلوب و با کیفیتی داشته است.

ایشان در خصوص شهریه مدارس غیردولتی نیز اظهار داشت: میانگین شهریه مدارس غیردولتی استان بوشهر تقریبا ۱۴ میلیون تومان است که از میانگین ۳۰ میلیون تومانی کشور بسیار پایین‌تر است.

وی در ادامه با تاکید بر فعالیت‌های مدارس غیردولتی در طرح آفرینو و انتخاب دو مدرسه در مرحله کشوری از فعالیت‌های خوب و ارزشمند این مدارس یاد و قدردانی نمود.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر جلسات پروژه مهر را مهم بر شمرد و تاکید کرد: جلسات پروژه مهر یکی از مهمترین جلسات اداره کل آموزش و پرورش است که حضور فعالانه و با آمادگی و اطلاعات کامل همه اعضا در این جلسه زمینه ساز آغاز مهری با شکوه برای دانش آموزان خواهد بود و در این راستا در خصوص ثبت نام دانش آموزان، بهسازی فضا‌های آموزشی، فضا آرایی، صدور ابلاغ و سازماندهی همکاران، ثبت نام و توزیع کتب درسی و ساماندهی نیروی انسانی مدارس از موضوعات مهمی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.