سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با یکصد و سی هفتمین پویش امید و افتخار انجام می‌شود؛

افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در پایتخت + جزییات

همزمان با یکصد و سی هفتمین پویش امید و افتخار، چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲،۸،۱۰ و ۲۱ افتتاح خواهد شد.

 فردا - دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳- همزمان با یکصد و سی هفتمین پویش امید و افتخار چهار بازار میوه و تره بار در مناطق ۲،۸،۱۰ و ۲۱ با حضور مدیران شهری افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۴ بازار میوه و تره بار در روز دوشنبه ۲۲ مردادماه گفت: این بازار‌ها شامل بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و ستارخان می‌شود.

وی افزود: بازار دستواره در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه ۸ خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه ۱۰ خیابان قزوین و بازار ستارخان نیزدر منطقه ۲ و در خیابان ستارخان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با افتتاح این ۴ بازار یک هزار و ۹۲۱ متر مربع به مساحت بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران می‌افزاید؛ ادامه داد: بازار میوه و تره بار تسلیحات در عرصه ۱۵۸ متر مربع، بازار دستواره به مساحت ۵۰۰ متر مربع، بازار بریانک به متراژ ۷۸۵ متر مربع و بازار ستارخان در عرصه ۴۷۸ متر مربع احداث شده و به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و صحرایی در روز دوشنبه ۲۲ مردادماه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و مدیران شهری برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.