سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامالا هریس با گردنبند ۶۰ هزار دلاری در گردهمایی انتخاباتی + عکس

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در حالی در میان رای دهندگان حاضر شد که گردنبندی گرانقیمت بر گردن داشت.

کامالا هریس، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا با یک گردنبند تیفانی که بیش از ۶۰ هزار دلار قیمت دارد در میان رای دهندگان حاضر شد. 

نیکلای مسترز خبرنگار تلویزیون REN که گردهمایی نهایی نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده را پوشش می‌داد در نخستین بخش از گزارش خود به گردنبند گران قیمت هریس اشاره کرد.

پس از اشاره این خبرنگار شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی برند و قیمت این گردنبند را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. تعدادی از کاربران قیمت گردنبند را برجسته کردند و نوشتند دموکرات‌ها در حالی از حذف مالیات بر انعام سخن می‌گویند که نماینده آنها جواهراتی گران قیمت دارد و در گردهمایی‌ها آن‌ها را می‌پوشند.

این خبرنگار در ادامه گفت: هریس در حال حاضر چندین هفته است که بدون تله پرومتر مصاحبه نمی‌کند و این گونه است که دموکرات‌ها قید و شرط را برای نامزد‌های خود حذف می‌کنند.

مسترز با تاکید بر سخنرانی پراشتباه معاون هریس خاطرنشان کرد که تیم والز، نامزد دموکرات معاون ریاست جمهوری، روی صحنه «بی دست و پا به نظر می‌رسد».

هریس در جریان یک گردهمایی در ایالت‌های چرخشی اعلام کرد که قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات، رقیب جمهوریخواه خود، دونالد ترامپ را به زندان بفرستد و رئیس جمهور سابق را جنایتکار خواند.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.