سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق صهیونیستی: سنوار قوی‌تر شده است

رئیس سابق بخشی از تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که رئیس جدید دفتر سیاسی حماس قوی‌تر از گذشته شده است.

روزنامه معاریو به نقل از رامی ایگرا، رئیس سابق بخش اسرا و مفقودین در موساد گفت که یحیی سنوار، رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برخلاف تمام تخمین‌ها و پیش‌بینی ها ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر شده است. 

براساس گزارش الجزیره، ایگرا ادعا کرد که اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل فشار‌های مردمی و بین المللی با یک توافق وحشتناک برای رژیم صهیونیستی موافقت کند، توافق فعلی به این معنی است که رژیم تعداد بسیار کمی از اسرای خود را بازپس می گیرد و حماس را به غزه باز می گرداند.

شایان ذکر است که انتخاب یحیی سنوار به ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس که با تسلط وی بر شاخه نظامی این جنبش نیز همراه هست، پیامی معنادار را به صهیونیست‌ها ارسال کرد. یحیی سنوار به اذعان بسیاری از صاحب نظران بین المللی و به اعتراف صهیونیست ها مهم ترین نقش را در طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی و همچنین در مقاومت بی نظیر مردم غزه در ده ماه گذشته داشته است.

او برای صهیونیست‌ها آن‌قدر ترسناک است که رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفته مصمم هستند سنوار را پیدا و حذف کنند تا حماس مجبور شود فرد دیگری را جایگزین او کند. یک افسر صهیونیستی نیز در واکنش به انتخاب سنوار در توئیتی نوشت: ما اشتباه کردیم هنیه را ترور کردیم تا سنوار رئیس حماس شود.  

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.