سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره ساعت آغاز انتقام حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند طی ۲۴ ساعت آینده حزب‌الله لبنان حملات خود را در پاسخ به ترور فرمانده این جنبش آغاز خواهد کرد.

منطقه در حال آماده شدن برای موج جدیدی از پاسخ ایران و محور مقاومت به ترورهای رژیم تروریستی اسرائیل است. در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی ادعاهایی را در مورد زمان و شکل احتمالی این پاسخ منتشر کردند.

براساس گزارش سما الاخباریه، در آوریل (فروردین) گذشته، ایران در پاسخ به حمله‌ای که کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد، حملات موشکی و پهپادی را به اراضی اشغالی انجام داد.

ایران اکنون متعهد شده است به دلیل ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران رژیم صهیونیستی را مجازات کند. در همین راستا حزب الله لبنان نیز پس از ترور فواد شکر، فرمانده ارشد این جنبش بدست رژیم صهیونیستی تاکید کرده است رژیم صهیونیستی با عواقب جنایات خود روبرو خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی مدعی شد: برآورد‌های آمریکایی و اسرائیلی حاکی از آن است که حزب الله تا ۲۴ ساعت آینده حمله خود را انجام خواهد داد. این برآورد‌ها حاکی از آن است که حزب الله ابتدا به اسرائیل حمله خواهد کرد و سپس ایران همین کار را انجام خواهد داد.

از سویی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ادعا کرد که حزب الله مصمم است در روز‌های آینده حمله‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد. این روزنامه توضیح داد که حزب الله برنامه‌های خود را به دلیل دور مذاکراتی که قرار است پنجشنبه آینده درباره آتش بس در غزه برگزار شود، تغییر نخواهد داد.

آمریکا درحالی دائم خواستار مذاکره می‌شود که رژیم صهیونیستی با انجام ترورهایی در تهران و بیروت و حمله به غیرنظامیان در مدرسه‌ای در غزه طی روز گذشته که بیش از صد شهید برجای گذاشت، نشان می‌دهد که تمایلی به آتش بس ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.