سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۴ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های مازندران

۸۴ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان در راه‌های مازندران انجام شد.

مهرداد زمانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران از اجرای ۸۴ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان در چهارماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان خبر داد.

او افزود: در این ۴ ماه ۷۱ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی در سطح محور‌های مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان و همچنین اجرای ۱۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در استان اقدام گردیده است.

زمانی گفت: اجرای ۶۵ هزار متر درزگیری در برخی از محور‌های استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی) در این چهار ماه اقدام گردیده است.

او افزود: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های استان، نسبت به استفاده از ۶۸۲ تن آسفالت سرد اقدامات لازم صورت گرفته و همچنین در بخش عملیات تعریض در نفاط حادثه خیز: تعریض دوربرگردان در منطقه سارو بهشهر به طول یک کیلومتر و تعریض در محور قائمشهر در محدوده جنید به طول ۳۵۰ متر و تعریض در محور ساری – تاکام ۱۶۰۰ مترو همچنین تعریض سه راهی قدس جویبار در حال انجام می‌باشد.

زمانی گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان مانند محور‌های سوادکوه، آمل -چمستان، محور‌های بابل و ساری – سه راهی فولادمحله، آزادمهر- آلاشت و نکا - زاغمرز همچنین لکه گیری کلیه محور‌های مواصلاتی استان به صورت روزانه (با استفاده از آسفالت گرم و سرد) صورت گرفته است.

او افزود: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا نماید.

رئیس اداره نگهداری راه‌ها گفت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده، بدیهی است ایمن نمودن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.