سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست بررسی مشکلات شهرک امام رضا (ع) یزد

معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد، از برگزاری نشست بررسی مطالبات مردمی و مشکلات شهرک امام رضا (ع) یزد خبر داد.

احمد باقری پور معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد در این نشست که با حضور نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و ساکنان شهرک امام رضا (ع) در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، گفت: از جمله مشکلات مطرح شده از سوی اهالی این محله در حوزه آب و فاضلاب کیفیت، افت فشار آب و اجرای شبکه فاضلاب برای این شهرک بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: شهروندان برای بهبود فشار آب می‌توانند با مشاوره از کارشناسان و با نصب صحیح مخزن و پمپ در منازل خود اقدام کنند.

معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه کیفیت آب شهر یزد با بهره برداری از رینگ شهری برای همه یکسان می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر افزایش دما، مصرف زیاد آب و به تبع آن وارد مدار شدن تعداد بیشتری از چاه‌های آب زیرزمینی باعث بروز این مشکل شده که با کاهش دما نیز این موضوع بهبود می‌یابد.

باقری به درخواست اجرای شبکه فاضلاب برای ساکنان شهرک امام رضا (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به عدم امکان فنی اتصال به شبکه فاضلاب موضوع در برنامه میان مدت شرکت آبفا قرار گرفت که با توسعه شبکه‌های اصلی فاضلاب منتهی به این شهرک، شبکه‌های فرعی برای این منطقه اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.