سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت فرزندان در بسترمدارس مسجد محور

استاندار لرستان گفت:آموزش پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی با مساجد و ائمه جماعات ارتباط برقرار کنند.

استاندار لرستان گفت:اتحادیه های انجمن اسلامی لرستان بر رویکرد نقش آفرینی و مسؤولیت‌ پذیری فرزندان در خانواده توجه کنند.

 ابوطالب شفقت افزود: شما نباید وابسته به امور تربیتی باشید و باید ردیف اعتباری اتحادیه انجمن اسلامی داشته باشید.

 وی با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات و رفع مشکلات آموزش و پرورش گفت:حجم کار اتحادیه انجمن اسلامی بسیار وسیع است و باید به آن توجه ویژه ای کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه موضوع نقش ها و کارکردهای این اتحادیه باید در شورای آموزش و پرورش مورد توجه قرارگیرد،گفت: اتحادیه انجمن اسلامی برای برجسته سازی نقش های فرزندان به ویژه پسران موضوع مسؤولیت پذیری را مورد توجه قرار دهد.

استاندار با تأکید بر این که حس بیکاری در لرستان بیش از بیکاری است،افزود: بوم لرستان شجاعت به مردم داده است و یکی از ویژگی های بوم لرستان ارتفاعات است که باعث شجاعت و قدرت شده است.

شفقت با اشاره به اینکه زندگی اجتماعی باید مسجد محوری شود و دوره نوجوانی دوره شکوفایی فرزندان و مسؤولیت پذیری است،گفت:یکی از ظرفیت های خالی مانده جامعه مساجد هستند که باید برای تعالیم و تربیت فرزندان از آنها استفاده شود.

استاندار لرستان افزود: نقش آفرینی دانش آموزان در جامعه آینده بسیار تاثیر گذار است و مسئولان آموزش و پرورش باید برموضوع نقش آفرینی دانش آموزان تأکید کنند.

شفقت گفت:تعامل با ائمه جماعات و استفاده از ظرفیت مساجد و آشنایی دانش آموزان با ظرفیت مساجد بسیار مهم است که باید بیشتر به این مهم توجه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.