سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خبرنگاران کوهبنانی

آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران امروز با حضور مسئولان در کوهبنان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران کوهبنان با حضور  فرماندار شهرستان به اتفاق معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار، مسئول اجرایی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست نظرات، درخواست‌ها و ارائه برخی مشکلات از سوی خبرنگاران انجام شد.
مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این آیین گفت: روایت گر‌های خوبی در فضای حقیقی و مجازی صورت گرفته که ان شاءالله همچنان صورت بگیرد و فضای غنی و زیبای شهرستان برای همگان بیان شود.

وی ابراز داشت: سرعت عمل، صداقت، مطالعه و تحقیق، ساخت محتوا‌ها از شخصیت‌ها همواره باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

فرماندار کوهبنان افزود: در حوزه‌ راه‌های مواصلاتی ۱۴۰‌میلیارد تومان برای روکش از زرند تا ده علی تخصیص داده شده  است و با تامین قیر، ماشین آلات در شهرستان مستقر شدند.

وی تصریح کرد: قیر‌های حفاظتی در جاده‌های کوهبنان به جور و کوهبنان به همکار ریخته شده است.

توکلی بیان داشت: کتابخانه عمومی شهر کوهبنان آماده سقف ریزی است و احداث میدان ورودی شهر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی گفت: یکی از خواسته‌های به حق منطقه بیدان احداث جاده ارتباطی استاندارد و مناسب بود که با پیگیری‌های صورت گرفته جاده بیدان تکمیل شد و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار کوهبنان افزود: در حوزه راهداری ورودی شهر از سمت یزد ماده ۴۸ شده است و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در بحث استخر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که ان شاءالله تا پایان سال جاری ۹۵ درصد کار انجام خواهد شد.

توکلی بیان داشت: در بحث کارخانه کنستانتره بالغ بر ۸۸ جلسه در سطح استان و کشور برگزار شد که با رفع برخی مشکلات موجود کارخانه طی یک و نیم سال احداث و ۵۰۰ نفر جذب نیرو خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در حوزه کشاورزی کار‌های صورت گرفته در اهدای لوله‌های انتقال آب و لایه روبی قنوات به اندازه سال بوده است.

توکلی گفت: مطالعات بند میرزا فارسی صورت گرفته، پخش سیلاب دهستان خرمدشت انجام شده و عملیات احداث سد همت آباد به پایان رسیده است.

وی بیان داشت: احداث بخش دیالیز در دستور کار قرار دارد، احداث پد بالگرد، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان به همت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال انجام است.

توکلی گفت: در بحث مسکن ۱۴۰۰قطعه در کوهبنان و کیانشهر تامین زمین شده، در بحث جوانی جمعیت ۲۵۰ نفر ثبت نام کرده اند و تاکنون ۲۶۰ قطعه زمین به همت بنیاد مسکن تحویل شده  و بالغ بر ۱۰۰ قطعه انعقاد قرارداد در شهرک امام حسین (ع) شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بزودی نشست خبرنگاران استان کرمان در شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.