سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران عتبات عالیات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در استان تامین شده است.

اکبر پورات در نشست شورای اداری استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و اربعین حسینی اظهار داشت: ستاد اربعین استان اربعین استان با حضور تمام روسای کمیته‌ها و مدیران مرتبط تاکنون ۴ جلسه با ۴۵ مصوبه داشته که مهمترین آنان اختصاص سهمیه لاستیک و روغن برای کامیون‌ها و اتوبوس‌هایی که در مراسمات اربعین فعالیت دارند و تامین برنج، شکر، آرد، گوشت و مرغ بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تسریع در صدور گذرنامه زائران اربعین توسط فراجا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر معین استان خوزستان در مراسمات اربعین است، افزود: خودرو‌های آتش‌نشانی، امدادی، آبفا، اتفاقات برق، دفع پسماند خدمات شهری از استان بوشهر در شلمچه مستقر خواهند شد.

 پورات عنوان کرد: همچنین پیگیری لازم برای تکمیل احداث ۲ باب سوله در محل موکب‌های استان با مدیریت ستاد بازسازی و عتبات عالیات استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی، پتروشیمی‌های مستقر در استان و سازمان برنامه و بودجه استان در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تا چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعداد ۴۰ هزار ۸۹۰ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که استان بوشهر از لحاظ تعداد ثبت نام رتبه ۱۱ و به تناسب جمعیت بعد از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۷ موکب درمانی و تعداد ۱۶۰ نفر پزشک و بهیار به همراه تامین دارو و تجهیزات پزشکی از استان بوشهر، خدمات رسانی به زائران اربعین را انجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: همچنین ۵ ناوگان امدادی اورژانس شامل آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از استان بوشهر اعزام خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.