سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کویت جنایت اسرائیل در مدرسه آوارگان را محکوم کرد

وزارت خارجه کویت با محکوم کردن کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، خواستار مداخله فوری برای توقف این گونه جنایت صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین شد.

وزارت خارجه کویت اقدام رژیم اسرائیل در بمباران مدرسه آوارگان در نوار غزه را شدیدا محکوم و تقبیح کرد و گفت که این حملات تداوم نقض آشکار قوانین بین الملل و قوانین حقوق بشر و قطعنامه‌های شورای امنیت در این ارتباط است.

وزارت خارجه کویت امروز شبنه طی بیانیه‌ای که به این مناسبت منتشر کرد، بر اهمیت مداخله فوری جامعه جهانی و شورای امنیت به منظور توقف جنایت هولناک رژیم اسرائیل در حق مردم بی‌پناه فلسطین تأکید کرد.

تاکنون، سوریه، ترکیه، قطر، امارات، لبنان، عراق، اردن، مصر، ایران و عربستان سعودی و تعدادی نهاد بین‌المللی و منطقه‌ای کشتار ۱۲۰ غیرنظامی در مدرسه آوارگان و غیرنظامیان در محله الدرج غزه را محکوم کرده و خواهان پایان این جنایت‌ها شده‌اند.

گفتنی است؛ رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه هنگام برگزاری نماز صبح، مدرسه‌ای در محله الدرج غزه را که محل اسکان آوارگان و غیرنظامیان بود، هدف حمله هوایی خود قرار داد که بر اثر آن، بیش از ۱۰۰ نفر شهید شدند و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.