سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلگر صهیونیست:

اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در خانه نمی‌خوابند

یک تحلیلگر صهیونیست از اختلال در زندگی روزمره صهیونیست‌ها، در نتیجه هراس از پاسخ ایران خبر داد و اظهار داشت که آنها حتی در خانه خود نمی‌خوابند.

«سیما کادمون» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی نوشت: در طول جنگ خلیج فارس، یک تحقیق نشان داد که ۴۴ درصد ساکنان تل‌آویو، شب‌ها در خانه خود نمی‌خوابند.

وی به انتظار صهیونیست‌ها برای پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اشاره کرد و گفت: اگر هم اکنون تحقیقی درباره تعداد اسرائیلی‌هایی که شب‌ها در خانه خود نمی‌خوابند، انجام شود تعداد آنها بسیار بیشتر از ۴۴ درصد خواهد بود.

این روزنامه نگار صهیونیست، تخلیه کامل شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی به خاطر ترس از حزب الله لبنان را یادآور شد و افزود: کل شمال (در مرز لبنان) تخلیه شد؛ هتل‌ها پر از آوارگانی هستند که از جنوب (در مرز غزه) آمده‌اند و فرودگاه‌ها پر از مسافرانی است که قصد ترک اسرائیل را دارند و باوجود این شرایط، هیچ کس احساس گناه نمی‌کند و شرمنده نیست!

کادمون، شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و فرماندهان ارتش را مقصر وضعیت بغرنج این رژیم و صهیونیست‌ها دانست و گفت: به نظر می‌رسد نتانیاهو قصد استعفا و کناره‌گیری ندارد و می‌خواهد تا ابد جنگ را ادامه دهد تا نخست‌وزیر بماند.

وی افزود: بزرگترین تهدید علیه موجودیت اسرائیل، کابینه راست‌گرای حاکم است و ما در آستانه یک جنگ داخلی هستیم که رهبری آن را «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و شبه نظامیان وابسته به آن، برعهده دارند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.