سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۹۰ هزار خانوار سیستان و بلوچستان از خدمات کمیته امداد امام خمینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت:در حال حاضر ۱۹۰ هزار خانوار شامل ۵۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان  در آئین تجلیل از اصحاب رسانه استان گفت:  تمامی سامانه ها در سیستم کمیته امداد امام خمینی (ره) هوشمند شده است و یکی از دلایلی کاهش ادارات کمیته امداد همین هوشمند کردن سامانه ها بوده که خانواده‌های جامع هدف با نام کاربری و رمزی در اختیار می‌توانند در هرجا که باشند از طریق گوشی و دفاتر پیشخوان درخواست خود را در سامانه امداد هوشمند ارسال کنند.

وی افزود:یکی از فعالیت های اصلی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان سرلوحه کار خود قرار داده ایم توانمندسازی خانواده های زیرپوشش بوده که به فرموده رهبر معظم انقلاب توانمندسازی خانوارها باید توام با حفظ کرامت انسان ها باشد.

میری افزود: ۷ هزار و ۱۵۱ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، کولر، آبگرمکن، فرش، تلویزیون و لباسشویی در بین خانواده های جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۶۵ سری جهیزیه از ابتدای امسال  تاکنون بین نوعروسان سیستان و بلوچستانی توزیع شده است  و در مجموع ۱۶ هزار و ۵۹۰ قلم کالا بوده که ارزش ریالی این کالاها تا این لحظه یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امدا امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی بوده که ارزش هر سری از این جهیزیه ها ۴۰۰ میلیون ریال براورد شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۲۰ سرفصل به نیازمندان جامعه خدمات ارائه می‌کند که تسهیل امر ازدواج دختران خانواده‌های تحت پوشش، یکی از این خدمات است که از راه‌های مختلف از جمله کارگاه‌های مشاوره و آموزش و اعطای جهیزیه صورت می‌گیرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.