سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروگاه‌های برق خارگ وارد مدار شدند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از وارد مدار شدن نیروگاه‌های برق جزیره خارگ خبر داد.

 عباس غریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحقق مطالبات مردم جزیره خارگ یکی از رسالت‌های این مجموعه نفتی است، اظهار کرد: این شرکت تلاش جدی برای رسیدگی به مطالبات و رفع نیاز‌های اهالی جزیره خارگ داشته است که در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی تأمین برق پایدار را یکی از مهمترین مطالبات اهالی جزیره خارگ دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای تأمین این خواسته هستیم و اقدامات بزرگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر به دنبال مشکلی که در نیروگاه برق جزیره خارگ ایجاد شده بود، شرکت پایانه‌های نفتی علاوه بر سهمی که در تأمین برق جزیره داشت، میزان تولید را افزایش داد تا برق در اختیار بخش شهری و اهالی بومی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با تلاش نیرو‌های جهادی این شرکت، نسبت به تأمین قطعات و تعمیر نیروگاه جزیره خارگ اقدام شد تا اهالی خارگ در این شرایط سخت آب و هوایی از برق مناسب برخوردار باشند.

غریبی تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران خود را در مقابل اهالی جزیره مقاوم خارگ که میزبان شایسته‌ای برای صنعت بوده‌اند مسئول می‌داند و از هیچ تلاشی برای کمک به رفع مشکلات آنها دریغ نخواهد کرد.

بر پایه این گزارش به دنبال وقوع حادثه برای یکی از واحد‌های نیروگاه برق خارگ، در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، نیرو‌های شرکت پایانه‌های نفتی با تلاش جهادی زمینه رفع مشکل نیروگاه فراهم کردند و با تأمین قطعات مورد نیاز، برق شهر خارگ تأمین شد.

منبع:تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.