سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافری گرگان و گنبدکاووس برای راهنمایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آغاز سفر زائرین اربعین حسینی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های این سازمان برای خدمات رسانی مطلوب به زائران تاکید کرد.

عادل مصدقی در حاشیه وبینار سراسری افتتاح قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی اربعین حسینی کشور گفت: هر اعزامی که از استان انجام می‌شود، مجموعه ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری در آن حضور خواهند داشت و موضوعات را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی نیز به فراخور وظایف سازمانی در قرارگاه مرکزی استان واقع در پایانه مسافری گرگان حضور مستمر دارند، ادامه داد: در سالن انتظار پایانه‌های مسافری گرگان و گنبد، میز‌های خدمت نیز برای ارائه خدمات و راهنمایی زائرین مستقر هستند.

مصدقی افزود: رصد راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی، حضور مستمر گشت‌ها و ناوگان راهداری، منظرآرایی و نظافت مسیرها، نظارت بر نرخ کرایه‌ها و کنترل مدیران فنی و پاسگاه‌های پلیس راه هم از موضوعات دیگری است که در پیگیری‌های مجموعه قرار دارد.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین گلستان ادامه داد: فعالیت رسمی قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی استان از اوایل مردادماه در پایانه مسافربری گرگان برای ارائه خدمات به زائرین دایر شده است.

برچسب ها: راهداری ، پایانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.