سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مادر و پسر کلاهبردار در رودسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسائی و دستگیری افرادی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس فتا شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان رودسر مبنی بر اینکه افردی با استفاده از رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیقات از شاکیان موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که مردی ۳۰ ساله به همراه مادر ۴۹ ساله‌اش بود را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا به ۵ فقره کلاهبرداری از طریق رسیدساز جعلی در رودسر اعتراف کرد.
سرهنگ جوانمردی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به افرادی که اقدام به انجام معاملات تجاری از طریق تلفن همراه می‌کنند توصیه کرد که سامانه پیامکی حساب خود را فعال کرده و تا زمانی که وجه مورد نظر معامله به حسابشان واریز نشده است از تحویل کالا به خریدار خودداری کنند.

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.