سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ٨ ایستگاه استقبال از زائر در مشهد به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر، ٨ ایستگاه به صورت ارائه خدمات سواره و پیاده در نقاط مختلف برپا می‌شود.

جاوید کیانی گفت: هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام‌رضا(ع) و پیش‌بینی افزایش حضور زائران در مشهد، ٨ ایستگاه استقبال از زائر به صورت ارائه خدمات پیاده و سواره در نقاط مختلف شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود. این ایستگاه‌ها در عرصه میدان شهدا منطقه٢، بزرگراه شهید سلیمانی منطقه٧، بزرگراه پیامبراعظم(ص) سه‌راه فردوسی منطقه١٢، راه‌آهن مشهد منطقه٣، محور مشهد-نیشابور منطقه٧، پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) منطقه٨، محور مشهد-قوچان جنب بیمارستان شهید طالقانی منطقه١٠ از تاریخ ٨ الی ١۴ شهریور راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به خدمات این ایستگاه‌ها نیز تصریح کرد: خدمات در این ایستگاه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین تشکل‌های مذهبی خواهد بود و به سه صورت تخصصی، عمومی و زیارتی تقسیم‌بندی می‌شود که خدمات تخصصی شامل خیاطی، کفاشی، بهداشتی و درمانی، تعمیرات موبایل، خبرنگاری و آمارگیری، خدمات عمومی نیز با محوریت ماساژ، سرویس بهداشتی، نظارت بر ایستگاه و حرکت، راهبری و سامان‌دهی و خدمات زیارتی نیز در راستای رادیوزائر، توزیع محصولات فرهنگی، آستان قدس، نایب‌الزیاره و نمایشگاه تخصصی زیارت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.